Saturday, October 8, 2016

Sukkel Om Winsgewend Te Algo Handel Strategieë Maak

Sukkel om te maak Winsgewende Algo handel strategieë? Jy het nie uiteengesit om geld te verloor wanneer handel, maar baie van die klein foute langs die pad beteken dat jou strategie prestasie in backtests nie die pan uit wanneer jy live gegaan. Ek het al by algoritmiese handel vir meer as vyf jaar en in daardie tyd het ek 'n paar groot handel foute gesien. Na 'n baie trial and error. Ek het uiteindelik ontdek dat harde werk, dissipline en 'n wetenskaplike benadering is die sleutel tot winsgewendheid met kwantitatiewe handel. In Suksesvolle Algorithmic Trading sal ek julle leer om 'n proses te winsgewende strategieë jou ambagte te identifiseer uit die staanspoor, backtest hulle jou transaksiekoste te verminder en doeltreffend uit te voer in 'n ten volle outomatiese manier. Maak nie saak hoe ver langs jy in jou kwantitatiewe handel loopbaan, kan jy hierdie idees toe te pas om 'n winsgewende algoritmiese handel besigheid te maak. 200 + bladsye van algoritmiese handel tegnieke Hoe om te implementeer 'n end-tot-end aandele backtester met Python biblioteke Aflaai die inhoudsopgawe Instant PDF Ebook Download - sonder om te wag vir aflewering Leeftyd nie-verskoning 100% geld terug waarborg - geen gevaar vir jou! Kry 'n Voorbeeld Hoofstuk Die skep van 'n winsgewende handel strategieë is hard. Werklik moeilik. Ten spyte van al hierdie voordele sou ek nie hê dat julle die verkeerde idee kry en dink ontwikkeling van 'n algoritmiese handel stelsel is maklik. Niks kan verder van die waarheid. Daar is geen pad na maklike rykdom met algo handel. As jy egter breek die probleem. in klein maklik om te hanteer samestellende dele en maak konsekwent vooruitgang op die verbetering van jou stelsel elke dag dit kan uiteindelik baie suksesvol wees. Aan die begin is dit 'n stryd om konsekwent geld te maak met die saak. Nou het ek opgebou die gewoonte om 'n strategie pyplyn wat voortdurend voorsien my met nuwe handelsmerk strategie idees waarmee om te toets. Dit maak nie saak of 'n strategie begin om swak presteer, want ek het baie meer om van te kies - en so sal jy. Stadig konsekwent vooruitgang op die navorsing, toetsing en uitvoering daarvan is die sleutel tot die bereiking van algoritmiese handel winsgewendheid. Maak 'n verbintenis om hard te werk op jou strategie komponente, met 'n gedissiplineerde benadering, en jy sal sukses sien baie gouer as wat jy verwag. Wat gebeur as jy nie 'n kenner op algoritmiese handel? Eintlik het nie en ek het toe ek die eerste keer begin! Ek het nie die mark bestellings weet uit limiet bestellings, die koop-kant van sell-side of wat 'n stop verlies was! Maar ek het geoefen het oor die afgelope vyf jaar en 'n groot hoeveelheid van algoritmiese handel in die proses geleer het. Dit is goed binne jou vermoë om te leer wat ek weet van Quant finansies en handel. Ek is beslis nie die top van my stuk grond, maar ek betrokke was in die ontwikkeling van winsgewende handel strategieë en is baie gretig om jou te wys hoe om dieselfde te doen. Ek dink dat daar 'n onderwerp wat jy weet 'n baie oor en ek is seker daar is baie mense wat minder oor die gebied as wat jy weet. Om 'n kenner kom deur oefening. dissipline en harde werk. So het die vorming van 'n konsekwente stel winsgewende algoritmiese handel strategieë. Elke suksesvolle persoon wat ek ken in algoritmiese handel begin voordat hulle geweet het baie oor die markte. Gebruik die feit dat jy nog nie gemaklik met algoritmiese handel om jouself harder stoot en leer om 'n kenner geword. Oor die skrywer So wie is agter hierdie? Hi! My naam is Mike Halls-Moore en ek is die man agter QuantStart en die "Suksesvolle Algorithmic Trading 'n pakket. Sedert die werk as 'n kwantitatiewe handel ontwikkelaar in 'n hedge fund ek oor kwantitatiewe handel en hardloop my eie portefeulje passievol gewees het. Ek begin die QuantStart gemeenskap en het 'Suksesvolle Algorithmic Trading' as 'n manier om ander te help leer uit my foute en neem hul kwantitatiewe handel na die volgende vlak.


No comments:

Post a Comment