Monday, October 3, 2016

Die Tien Stappe Van Aksie Beplanning

Die Tien stappe van aksie beplanning Stap 1. Skep 'n Verandering Team Doelwit: Om 'n span van leiers en personeel vergader met die owerheid, kundigheid, geloofwaardigheid, en motivering nodig om 'n suksesvolle TeamSTEPPS Initiative ry. Kies 'n multi-dissiplinêre Change Team. Verseker verteenwoordiging van drie verskillende leierskap vlakke: Senior Leadership, Kliniese / tegniese kundigheid, en Front-line Leierskap (gaan na Stap 1 Werkkaart). Maak seker ten minste een lid is baie kundige van span strategieë, gereedskap, en opleiding tegnieke. Maak seker ten minste een lid het ondervinding in die proses verbetering insluitende prestasie trending tegnieke. Toepaslike vaardighede sluit in data-insameling, ontleding en aanbieding. Gereedskap en hulpbronne: Stap 1 Werkkaart - skep van 'n Verandering Team: sleutelkenmerke Primêre Rolle van Essential Lede Wenke vir Sukses: Die verandering span sal fokus op die verbetering van prosesse binne sy eie kliniese werkplek. Kies lede met toepaslike kliniese kundigheid, werkplek plek, geloofwaardigheid, en direkte betrokkenheid by die prosesse wat geraak sal word deur die TeamSTEPPS ingryping. Die ideaal is, sal al Verandering Spanlede span opleiding by te woon. Optimale Change Team grootte is vyf of ses mense. Deelname van beide dokters en verpleegsters van die kliniese werkplek noodsaaklik. Die verandering span gaan dan deur Stappe 2 tot 10. Stap 2. Definieer die probleem of die geleentheid vir verbetering Doelwit: Om spesifiek meld die probleem, uitdaging, of geleentheid vir verbetering wat geteiken word deur jou TeamSTEPPS intervensie; en om die betrokke proses te identifiseer. Wat is dit spesifiek wat jy wil om te "fix" of te verbeter? Identifiseer 'n probleem, uitdaging, of geleentheid vir verbetering wat jy voel kan verbeter met verhoogde mediese spanwerk. Strategieë sluit in: Hersiening werkspasie werkverrigting en veiligheid data soos voorval verslae, die AHRQ Patient Safety Kultuur Survey, die span assesseringsvraelys, die span Performance waarnemingsinstrument en terrein-spesifieke proses en uitkomste maatreëls. Hersiening van verslae van oorsaak analise en swigting en-effekte ontleed. Vra front-line personeel, "Wat is slegte uitkomste wat wag om te gebeur as gevolg van onderbrekings in die oordrag van belangrike inligting?" "Wat is die dinge wat jy hou in die nag?" Identifiseer die proses waartydens die probleem, uit te daag, of geleentheid vind plaas deur te sê wat die proses is, wat betrokke is, en wanneer en waar dit voorkom. Voorbeeld 1 van 'n Definisie van die probleem


No comments:

Post a Comment