Monday, October 17, 2016

Ryg Forex Tester - Sagteware

Draad: & quot; Forex Tester & quot; sagteware Join Date Mei 2007 Plek Amerikaanse sentrale tydsone Posts 940 & Quot; Forex Tester & quot; sagteware goeie voorstelle Join Date September 2007 Posts 495 Hallo, het nie bedoel om 'n dooie draad wek, maar wou 'n thumbs-up op Forex Tester sagteware gee. Ek gebruik die gratis toets vir 'n rukkie en dan bepaal dit was 'n instrument ek moes hê. Dit gegaan oor die verkoop vir ongeveer 25% af Ek dink rondom Kersfees en ek vasgehaak het. Ek weet Forex Tester nie gebruik vir outomatiese toets, maar ek verstaan ​​dit kan doen in 'n mate. Ek is in die eerste plek 'n prys-aksie handelaar en ek wil FT vir sy vermoë om die mark te boots in 'n manier wat nie gedoen kan word met net Meta Trader. Ek glo met FT sagteware, kan & quot julle vorentoe toets & quot; in 'n sekere sin, omdat jy simuleer lewendige mark aktiwiteit sonder kennis van wat kom volgende. Na die laai tickdata, kan jy vorentoe stap in 'n hoogs realistiese manier en eintlik plaas ambagte asof op 'n ware makelaar platform. Van bar te bar daar 'n vermiste inligting (byvoorbeeld, bosluise wat in dieselfde kroeg) sodat die sagteware kan hierdie dit enige beter simulasie. (Hoop ek verduidelik dat regs) As 'n prys-aksie handelaar, werk ek meestal met die hoër tydsraamwerke en verkies om FT gebruik in 'n handleiding af waar ek die bevordering van die bars myself (dit kan jy die spoed van die bevordering kies. So ek kan elke 5 minute te bevorder op 'n tyd, of selfs merk deur bosluise). Maar vir 'n kort termyn handelaars en scalpers, kan jy sit dit op motor-vuur af en dit sal bevorder op enige spoed waarmee jy gemaklik is. Byvoorbeeld jy kan dit stel om bars in jou brand teen dieselfde spoed hulle normaalweg verskyn in die lewe mark. Die ander voordeel te FT sagteware, soos ek dit verstaan, is dat as jy nie die program die motor-tester (let wel: kan 'n paar hoë-vlak programmeertaal vaardighede vereis, ek is nie seker - ek gebruik dit nie). Dit kan in ag neem 'n hele portefeulje. Ek dink MT4 kan slegs 1 paar toets op 'n slag. So in die geval van outomatiese back testing, is dit nuttig om die globale siening van die portefeulje met potensieel verskeie strategieë gelyktydig uitvoer sien. Die ander ding wat ek regtig graag oor FT is dat die skrywer dit baie soortgelyk aan MT4 in funksie gemaak het, so daar is baie min leerkurwe. Dit het ook 'n aktiewe ondersteuning forum. Daar ya gaan. af my seepkis. Wou net om te gooi in my 2cents dat ek dink dit is 'n ordentlike sagteware en die moeite werd om die $ 100 as jy ernstig is oor die toets is. Ek was baie moedeloos rukkie terug na wat blyk te wees & quot; manipulasie & quot; deur Metaquotes met betrekking tot die gebruik van tickdata in hul strategie Tester funksie. Op daardie tydstip het ek gestop met behulp van MT4 vir back testing heeltemal op grond van wat ek gevoel het, was 'n gebrek aan integriteit data. PS: Ek het nog nie gehoor van die ander in die bogenoemde antwoord genoem produk, ek sal dit check.


No comments:

Post a Comment